main
Головна

BAS Управління торгівлею

"BAS Управління торгівлею" є сучасним інструментом для підвищення ефективності бізнесу торговельного підприємства. Рішення дозволяє збільшити продуктивність праці багатьох служб підприємства, працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан операційної діяльності, швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

Вартість програми BAS Управління торгівлею

BAS Управління торгівлею
8 400 ₴
Вартість
price

Особливий функціонал BAS Управління торгівлею

"BAS Управління торгівлею" – сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства.
Планування
Програма дозволяє планувати обсяги продажів і закупівель у кількісних і сумових показниках, обсяги збирання (розбирання) у кількісних показниках, а також виконувати асортиментне планування продажів.
Визначення правил продажу
Для реєстрації типових умов продажу, що застосовуються до сегменту партнерів (оптові клієнти, дистриб’ютори, мережеві магазини тощо), передбачені типові угоди з клієнтами, використання яких дозволить встановити:
  • Цінові умови (ціни та знижки);
  • Фінансові умови (валюта, графік, форма оплати, порядок розрахунків);
  • Логістичні умови (склад відвантаження, термін поставки);
  • Інші (організація, оподаткування, сегмент клієнтів, сегмент номенклатури та інші умови).
Типова угода підходить для роботи з необмеженою кількістю клієнтів.
Застосування для управління продажами в дистрибуції, проектними продажами, велико і дрібнооптовою торгівлею
Для підвищення ефективності "довгих" продажів, у системі передбачена можливість автоматизації повного процесу управління угодою. Підтримуються кроки бізнес-процесу, починаючи з моменту погодження комерційної пропозиції на підставі даних про первинний інтерес клієнта в оформленій із ним угоді, продовжуючи формуванням комерційної пропозиції, погодженням вартості, графіка оплат і поставок, укладенням договору забезпеченням угоди товаром, і закінчуючи контролем виконання зобов’язань щодо оплати та відвантаження.
Застосування для управління продажами в роздрібній мережі
Програма дозволяє автоматизувати управління продажами через власну мережу магазинів. Для мережі магазинів є можливість:
  • Формування асортименту товарів відповідно до форматів магазинів (супермаркет, магазин біля будинку, бутик тощо);
  • Встановлення кількісних обмежень (квот) для категорій товарів у магазинах різних форматів;
  • Визначення складу товарної категорії – які саме товари будуть представляти кожну категорію в кожному форматі;
  • Визначення ролі товару в асортименті, стадії асортименту і призначення виду цін для товарів асортименту;
  • Проведення аналізу асортименту.
Залежно від формату магазинів застосовуються різні схеми автоматизації.
Управління запасами
Ключовими цілями процесу управління запасами є:
  • Наявність запасів на складі в необхідній кількості;
  • Досягнення бажаного рівня обслуговування клієнтів;
  • Зниження потреби в обігових коштах;
  • Поліпшення показників обігу товарів;
  • Зниження витрат підприємства на закупівлю і зберігання товарів;
  • Усунення надлишкових запасів.
Для повного досягнення вищевказаних цілей прикладне рішення дозволяє підтримувати запаси на складі, забезпечувати кількість товарів за поточними замовленнями на відвантаження й забезпечувати потреби за планами закупівель.
Управління закупівлями
Для управління закупівлями передбачені різні можливості:
  • Підбір постачальників товарів;
  • Різні умови закупівель;
  • Підтримка різних схем прийому товарів від постачальника;
  • Різні варіанти формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
  • Корегування й закриття замовлень постачальникам;
  • Моніторинг цін постачальників;
  • Оформлення поставки товарів;
  • Складання графіків поставок і графіків платежів;
  • Корегування надходжень і повернення постачальникам.
Управління складом
Реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів товарів на підприємстві. Прикладне рішення дозволяє:
  • Управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів;
  • Вести окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію;
  • Деталізувати розташування товару на складі за місцями зберігання, дозволяє оптимізувати збирання товарів на складі;
  • Враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності тощо);
  • Задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші);
  • Враховувати податковий код (код УКТЗЕД, КВЕД, ознаку імпортного товару) і номер ВМД;
  • Оформляти операції збирання/розбирання товарів;
  • Резервувати товари.
Організація складського господарства може бути різною, структура може бути як простою, так і досить ієрархічно складною. Склади або місця зберігання можуть бути як на території підприємства, так і розташовані віддалено.
Фінанси
У програмі забезпечується можливість планування, реєстрації надходжень і виплат готівкових та безготівкових грошових коштів. Узагальнені дані про планування руху грошових коштів представляються у вигляді платіжного календаря. Надходження коштів планується виходячи з інформації про плановану оплату замовлень клієнтів. При плануванні надходження коштів також враховуються інші надходження грошових коштів (наприклад, надання кредитів). Витрати грошових коштів плануються на підставі попередньо оформлених і затверджених заявок на витрачання грошових коштів. При плануванні може використовуватись контроль лімітів витрат коштів. При витраті коштів може здійснюватися контроль витрати коштів відповідно до раніше оформлених заявок на витрату коштів. Підтримується Еквайринг: програма забезпечує можливість обліку надходжень та повернень коштів, що надійшли за допомогою банківських пластикових карт різних платіжних систем.
Регламентований облік згідно з українським законодавством
рішенні ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і Єдиного податку. Підсистема обліку ПДВ призначена для виписки податкових документів. Передбачено автоматичне нарахування податкових зобов'язань і кредиту. Підтримуються наступні моменти нарахування податкових зобов'язань і кредиту:
  • За 1-ою подією
  • По оплаті
  • По відвантаженню
При виписці документів поставки товарів, робіт, послуг і інших активів в підсистемі обліку ПДВ реєструється номенклатурний склад поставки. Передбачена автоматизована виписка податкових накладних з урахуванням суми нарахованих податкових зобов'язань та номенклатурного складу поставок. Для ручного запуску автоматичного формування і перевірки виписаних податкових накладних реалізоване спеціальне робоче місце.
Спільна робота з бухгалтерськими програмами
Прикладні рішення "BAS Управління торгівлею" і "BAS Бухгалтерія" можна використовувати для роботи в спільному режимі. Одночасне використання двох програм надає:
  • Підвищення ефективності управління торговим підприємством;
  • Консолідацію даних управлінського та бухгалтерського обліку;
  • Наявність в конфігурації "BAS Управління торгівлею" всіх даних, необхідних для управління торговим підприємством;
  • Наявність в конфігурації "BAS Бухгалтерія" всіх даних, необхідних для регламентованого обліку та складання звітності;
  • Можливість роботи співробітників в звичному для себе середовищі:
    • бухгалтера працюють в конфігурації "BAS Бухгалтерія";
    • менеджери працюють в конфігурації "BAS Управління торгівлею".
Обмін даними між конфігураціями проводиться на рівні документів та довідкової інформації.
Основний функціонал
functional

Домовимося
про зустріч?

Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.

    Як нас знайти?
    Наша адреса: Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
    Як з нами зв'язатися?
      1
      /
      1