main
Головна

BAS Комплексне управління підприємством

"BAS Комплексне управління підприємством" є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління та обліку. Рішення дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу. "BAS Комплексне управління підприємством" дозволяє збільшити продуктивність праці всіх служб підприємства та покращити процеси взаємодії підрозділів.

Вартість програми

BAS Комплексне управління підприємством
50 000 ₴
Вартість
price

Особливий функціонал

"BAS Комплексне управління підприємством" включає такі підсистеми для комплексного вирішення задач:
Управління фінансами
У продукті реалізована функціональність заявок на витрачання коштів, контролюється виконання платежів за заявками. Розроблено функціональність обліку розрахунків з банком за еквайринговими операціями. Крім власне реєстрації операцій платежу й повернення за платіжними картками, передбачено етап реєстрації звітів від банків щодо зарахування платежів, списання повернень, утримання комісії, що дозволяє відстежити кожну операцію від моменту проведення платежу до надходження коштів на банківський рахунок.
Основні інновації рішення:
  • Облік кредитів, депозитів та позик
  • Еквайринг (платіжні карти)
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
  • Маршрути погодження заявок
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати
  • Інвентаризація кас та банківських рахунків
  • Аналітична звітність з руху грошових коштів
Бюджетування
У програмі використовується інтуїтивно зрозуміле налаштування структури бюджетів завдяки використанню "табличної моделі бюджетування". Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків. Для кожної статті бюджету використовуються до 6 довільних аналітик.
Основні інновації рішення:
  • Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика
  • Моделювання сценаріїв
  • Підтримка декількох валют
  • Табличні форми введення і коригування
  • Економічний прогноз
  • Аналіз досягнення планових показників
  • Розширений фінансовий аналіз
Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства
У продукті реалізовані можливості для побудови ієрархічної моделі цілей та цільових показників, включені інструменти для моніторингу ключових показників діяльності (KPI).
Основні інновації рішення:
  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямами діяльності
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів
Регламентований облік
Продукт містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включно з підготовкою обов'язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України. Облік оподатковуваного прибутку, ПДВ та Єдиного податку реалізовано відповідно до норм Податкового кодексу України.
Основні інновації рішення:
  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку
  • Облік фактів господарської діяльності з відкладеним проведенням та контролем актуальності відображення
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них спираючись на номенклатурний склад документів відвантаження
  • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання
Управління персоналом та розрахунок заробітної плати
Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням усіх вимог чинного законодавства.
Основні інновації рішення:
  • Аналіз ефективності управління персоналом
  • Розрахунок зарплати за даними виробітку співробітників
  • Комплекс розрахунків з персоналом
  • Гнучкі можливості відображення зарплати у фінансовому та регламентованому обліку
  • Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули
  • Аналіз фонду оплати праці
  • Розрахунок і нарахування резерву відпусток
  • Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати
Управління виробництвом
Потреба до виробництва відображається планами виробництва, які складаються на конкретні часові періоди виконання (відповідно до обраного сценарію планування: рік, квартал, місяць, тиждень тощо). Планування напівфабрикатів, що використовуються для випуску продукції, відбувається з урахуванням загальної виробничої тривалості їхнього виготовлення. За даними планів виробництва формується потреба на забезпечення та купівлю матеріалів. Підтримується цільове забезпечення та передача матеріалів у виробництво для випуску продукції під конкретне замовлення клієнта.
Підтримується виробничий облік з фіксацією випуску готової продукції, виконання робіт. Нормативна потреба випусків в матеріальних і трудових ресурсах описується ресурсними специфікаціями. Дані ресурсних специфікацій використовуються для розрахунку собівартості випущеної продукції, виконаних робіт. Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців і дозволяє оформити багатопередільні безнапівфабрикатні виробничі процеси, сформувати унікальну собівартість окремих партій випуску.
Управління витратами та розрахунок собівартості
Продукт дозволяє організувати контроль матеріальних потоків і споживання ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства. Облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку.
Основні інновації рішення:
  • Роздільний облік витрат за видами діяльності
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями
  • Розподіл витрат за напрямами діяльності
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат
  • Покращений майстер закриття місяця
Управління продажами
У програмі "BAS Комплексне управління підприємством" реалізована функціональність роботи з комерційними пропозиціями. Комерційні пропозицій дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом з визначення складу і умов продажу. Використовується функціональність замовлення як "центру управління" всіма наступними діями з його обробки. Введені статуси замовлення ("не підтверджено", "до оплати", "до забезпечення", "до відвантаження"), що описують етапи проходження замовлення.
Основні інновації рішення:
  • Управління ефективністю процесів продажів та угод з клієнтом
  • Воронка продажів
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти
  • Самообслуговування клієнтів
  • Управління торговими представниками
  • Моніторинг стану процесів продажів
  • Планування використання автотранспорту
  • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів
  • Роздільний облік в розрізі партнерів (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік)
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості
  • Інвентаризація взаєморозрахунків
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків
 
Управління взаємовідносинами з клієнтами
У продукті реалізовано управління процесами продажів: регламентація етапів процесу, контроль виконання процесу, аналіз. З цією метою застосовується механізм бізнес-процесів, який автоматично відстежує маршрут процесу і формує завдання виконавцям. Крім цього, реалізований спрощений режим управління процесом продажу з "ручним" переміщенням по етапах. Допускаються різні види процесів з різним складом етапів. Для них підтримується зберігання допоміжних документів – регламентів, інструкцій, шаблонів документів тощо, необхідних під час відпрацювання процесу. Система накопичує статистику виконуваних процесів, дозволяє розраховувати ймовірність доведення наявного потенціалу продажів до успішного результату ("воронка продажів") і проводити аналіз "вузьких місць" процесів.
Основні інновації рішення:
  • Формування стратегії відносин з партнерами
  • Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами
  • Досьє клієнта, партнера
  • Картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів
  • Претензійна робота
  • Моніторинг виконання угод
  • BCG-аналіз
  • Порівняльний аналіз показників роботи менеджерів
Управління закупівлями
Продукт забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного ухвалення рішень щодо поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на купівлі та забезпечення чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Основні інновації рішення:
  • Управління закупівельною діяльністю
  • Бізнес-процеси складних купівель
  • Контроль умов поставок
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі
Управління складом і запасами
Для управління складом може застосовуватися схема ордерного складського обліку. Схема ордерного складу може включатися для операцій відвантаження та надходження незалежно. Складські ордери виписуються строго на підставі документів, розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних розпоряджень; технологія роботи складу може будуватися цілком "від електронних розпоряджень".
Основні інновації рішення:
  • Складна ієрархічна структура складів
  • Управління адресним складом
  • Відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб
  • Облік багатооборотної тари
  • Управління інвентаризацією товарів
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу
  • Розрахунок прогнозованого попиту
  • Товари на складах за строками придатності
  • Управління доставкою
  • Товарний календар
Технологічні переваги
"BAS Комплексне управління підприємством" розроблена на новітній технологічній платформі Business Automation Framework, яка дозволяє:
  • забезпечити високу надійність, продуктивність і масштабованість системи
  • організувати роботу з системою через Інтернет, в режимі тонкого клієнта або веб-клієнта (через звичайний інтернет-браузер), зокрема в "хмарному" режимі
  • налаштовувати інтерфейс для конкретного користувача або групи користувачів, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу та індивідуальних налаштувань
Основний функціонал
functional

Домовимося
про зустріч?

Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.

    Як нас знайти?
    Наша адреса: Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
    Як з нами зв'язатися?
      1
      /
      1