Супровід
Що таке абонентське обслуговування?
Все в цьому світі динамічно рухається. І в першу чергу ця динаміка припадає на технічний аспект нашого життя - програми та програмні забезпечення.
Щоб не втрачати зв’язку із сучасністю програму потрібно постійно оновлювати та вдосконалювати.
Ми вважаємо, що краще еволюція ніж революція. Набагато легше програму “підтримувати в тонусі“, ніж перевертати з ніг на голову у разі кардинальних змін з боку законодавства або системних налаштувань.
В абонентське обслуговування входить:
- Консультації співробітників компанії, роз'яснення виникаючих питань у процесі використання;
- Оновлення програми;
- Вирішення проблем, пов'язаних зі збоєм програми;
- Резервне копіювання та збереження баз даних;
- Адміністрування системи і списку користувачів;
- Доопрацювання конфігурацій програми та розширення функціоналу;
- Заповнення нормативно-довідкової інформацію, коли запускається система;
- Дослідження бізнес-процесів;
- Регулярний аудит, спрямований на усунення помилок.
Багато користувачів вважають, що після придбання програмного продукту і його встановлення можна більше не повертатись до цього питання. Але ж, не все так просто як здавалося б на перший погляд. Поступово у програмі накопичуються помилки внаслідок цілого ряду причин, що призводять до погіршення її роботи.
Які ж основні причини накопичення системних помилок? Згадаємо найпоширеніші з них:
1. Помилки співробітників (в тому числі)
Людський фактор на підприємстві також відіграє свою роль у накопиченні помилок. Від даної проблеми не застрахований ніхто. Обслуговування BAS або будь-якої іншої програми дозволяє вчасно усунути недоліки і вберегти програмне забезпечення від некоректної роботи.
2. Зміна законодавства
Ця причина - одна з найважливіших мотивів для постійного використання послуги обслуговування. Законодавча база в нашій країні часто змінюється, особливо це стосується форми звітів і системи оподаткування. Всі ці зміни також вимагають доопрацювань з боку фахівців.
3. Потреба в доопрацюванні BAS
Підприємство може розширитися, або відбудуться істотні зміни в його структурі. В такому випадку виникає потреба у розширенні функціоналу програми. Фахівці нашої компанії доволі часто займаються саме цією ланкою.
Фахівці нашої компанії розуміють всі проблеми, з якими можуть стикатися клієнти під час використання програм продуктів BAS. Великий досвід роботи в даній області допомагає їм передбачати можливі несправності та грамотно усувати їх причини.
Чому абонентське BAS обслуговування так необхідно?
Просити допомоги у фахівців - правильне рішення, адже кваліфіковані співробітники завжди допоможуть з вирішенням проблем і знайдуть відповіді на будь-які питання, пов'язані з роботою системи. А Ви, в підсумку, можете бути впевнені в тому, що:
- Вам надають кваліфіковану допомогу. За кожним клієнтом закріплюється спеціаліст, який досконало володіє навичками роботи з BAS і здатний знайти варіант вирішення завдань різної складності.
- Всі роботи виконуються швидко та якісно. Чим довше передбачається співпраця, тим краще фахівці ознайомлюються з інформаційною системою і можуть якнайшвидше усунути несправності та вирішити проблеми.
- Ваша інформаційна система не буде залежати від одного фахівця. Навіть якщо співробітник, закріплений за вами, захворіє або піде у відпустку, на заміну йому буде знайдений інший кваліфікований фахівець, тому ви НЕ залишитися без допомоги.
- Ваші витрати на послуги абонентського обслуговування будуть мінімальними. Вартість такої послуги значно менша, ніж витрати на утримання фахівця з BAS в штаті.
- З абонентським обслуговуванням BAS ви можете бути впевнені в тому, що інформаційна система вашого підприємства буде працювати без збоїв та стабільно.
Вартість однієї години роботи нашого спеціаліста оцінюється у 950 грн без ПДВ.
Щоб інформаційна система на вашому підприємстві працювала стабільно і безвідмовно, кваліфіковані фахівці нашої компанії надають послугу під назвою Абонентське обслуговування.
Домовимося
про зустріч?