One Service
Дізнатися більше

Супровід

Абонентське обслуговування, або супровід - це повний супровід вашої компанії. За кожним клієнтом ми закріплюємо команду спеціалістів, які надають комплексне обслуговування вашої ERP.

Що таке абонентське обслуговування?

Абонентське обслуговування - це повний супровід вашої компанії. За кожним клієнтом ми закріплюємо команду спеціалістів, які надають комплексне обслуговування.

Все в цьому світі динамічно рухається. І в першу чергу ця динаміка припадає на технічний аспект нашого життя - програми та програмні забезпечення.

Щоб не втрачати зв’язку із сучасністю програму потрібно постійно оновлювати та вдосконалювати.
Ми вважаємо, що краще еволюція ніж революція. Набагато легше програму “підтримувати в тонусі“, ніж перевертати з ніг на голову у разі кардинальних змін з боку законодавства або системних налаштувань.

В абонентське  обслуговування входить:

  • Консультації співробітників компанії, роз'яснення виникаючих питань у процесі використання;
  • Оновлення програми;
  • Вирішення проблем, пов'язаних зі збоєм програми;
  • Резервне копіювання та збереження баз даних;
  • Адміністрування системи і списку користувачів;
  • Доопрацювання конфігурацій програми та розширення функціоналу;
  • Заповнення нормативно-довідкової інформацію, коли запускається система;
  • Дослідження бізнес-процесів;
  • Регулярний аудит, спрямований на усунення помилок.

Багато користувачів вважають, що після придбання програмного продукту і його встановлення можна більше не повертатись до цього питання. Але ж, не все так просто як здавалося б на перший погляд. Поступово у програмі накопичуються помилки внаслідок цілого ряду причин, що призводять до погіршення її роботи.

Які ж основні причини накопичення системних помилок? Згадаємо найпоширеніші з них:

Абонентське обслуговування

1. Помилки співробітників (в тому числі)

Людський фактор на підприємстві також відіграє свою роль у накопиченні помилок. Від даної проблеми не застрахований ніхто. Обслуговування BAS або будь-якої іншої програми дозволяє вчасно усунути недоліки і вберегти програмне забезпечення від некоректної роботи.

Опис

2. Зміна законодавства

Ця причина - одна з найважливіших мотивів для постійного використання послуги обслуговування. Законодавча база в нашій країні часто змінюється, особливо це стосується форми звітів і системи оподаткування. Всі ці зміни також вимагають доопрацювань з боку фахівців.

Опис

3. Потреба в доопрацюванні BAS

Підприємство може розширитися, або відбудуться істотні зміни в його структурі. В такому випадку виникає потреба у розширенні функціоналу програми. Фахівці нашої компанії доволі часто займаються саме цією ланкою.

Фахівці нашої компанії розуміють всі проблеми, з якими можуть стикатися клієнти під час використання програм продуктів BAS. Великий досвід роботи в даній області допомагає їм передбачати можливі несправності та грамотно усувати їх причини.

Опис

Чому абонентське BAS обслуговування так необхідно?

Просити допомоги у фахівців - правильне рішення, адже кваліфіковані співробітники завжди допоможуть з вирішенням проблем і знайдуть відповіді на будь-які питання, пов'язані з роботою системи. А Ви, в підсумку, можете бути впевнені в тому, що:

  • Вам надають кваліфіковану допомогу. За кожним клієнтом закріплюється спеціаліст, який досконало володіє навичками роботи з BAS і здатний знайти варіант вирішення завдань різної складності.
  • Всі роботи виконуються швидко та якісно. Чим довше передбачається співпраця, тим краще фахівці ознайомлюються з інформаційною системою і можуть якнайшвидше усунути несправності та вирішити проблеми.
  • Ваша інформаційна система не буде залежати від одного фахівця. Навіть якщо співробітник, закріплений за вами, захворіє або піде у відпустку, на заміну йому буде знайдений інший кваліфікований фахівець, тому ви НЕ залишитися без допомоги.
  • Ваші витрати на послуги абонентського обслуговування будуть мінімальними. Вартість такої послуги значно менша, ніж витрати на утримання фахівця з BAS в штаті.
  • З абонентським обслуговуванням BAS ви можете бути впевнені в тому, що інформаційна система вашого підприємства буде працювати без збоїв та стабільно.

Вартість однієї години роботи нашого спеціаліста оцінюється у 950 грн без ПДВ.

Щоб інформаційна система на вашому підприємстві працювала стабільно і безвідмовно, кваліфіковані фахівці нашої компанії надають послугу під назвою Абонентське обслуговування.

Обслуговування BAS

Домовимося
про зустріч?

Наш спеціаліст сконтактується з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.

    Як нас знайти?
    Наша адреса: Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
    Як з нами зв'язатися?
      1
      /
      1