main
Головна

BAS Управління холдингом

"BAS Управління холдингом" є високотехнологічним рішенням для автоматизації задач, що є актуальними для групи компаній з повною або частковою централізацією функцій управління фінансами, закупками, побудови звітності та інші, у яких керуючі компанії та бізнес-одиниці неоднорідні з точки зору галузевої належності або експлуатованих ІТ-систем.

Вартість програми BAS Управління холдингом

BAS Управління холдингом
600 000 ₴
Ліцензія для дочірніх підприємств і філій (BAS Управління холдингом) - 100 000 ₴
Вартість
price

Особливий функціонал BAS Управління холдингом

"BAS Управління холдингом" охоплює основні контури управлінського та фіскального обліку холдингу.
Бюджетування
Підсистема дозволяє:
  • самостійно визначати бізнес-користувачу перелік необхідних класифікаторів, аналітик, показників, розробляти бюджетні моделі і комплекти звітності різного призначення
  • прогнозувати динаміку показників, використовуючи різні варіанти розрахунку, консолідації та розподілу показників, а також функції "ковзного планування" і "планування від досягнутого", швидко формувати необхідні бюджети. При цьому можна комбінувати методології планування "знизу вверх" і "зверху вниз", використовувати механізми вивірки і виключення внутрішньогрупових операцій
  • обслуговувати необхідні принципи виділення центрів фінансової відповідальності завдяки розвиненим функціям з управління організаційно-фінансовою структурою групи
  • регламентувати бюджетний процес і розподіляти відповідальність між його учасниками, використовувати для узгодження бюджетів маршрути будь-якої складності
  • автоматично повідомляти про перебіг процесу узгодження причетних до нього співробітників
  • скоротити терміни і підвищити якість планування і оперативного аналізу виконання бюджетів за рахунок використання тонкого, веб-клієнта і спеціального add-on-клієнта для Microsoft Excel
  • комплексно використовувати одноперіодну і багатоперіодну форму "Примірник звіту" і універсальну "Зведену таблицю" в поєднанні з інструментами узгодження і шаблонами бюджетного процесу для вибору різними учасниками бюджетного процесу найбільш зручних для них інструментів
Інвестиційні проекти
Підсистема дозволяє автоматизувати життєвий цикл інвестиційного проекту від інвестиційної ідеї до завершення проекту. "BAS Управління холдингом" дозволяє визначити декомпозицію етапів проектів або програми взаємопов'язаних проектів, вказати відповідальних, терміни і ресурси, що використовуються. Як ресурси інвестиційних проектів можуть виступати будь-які довідники конфігурації (наприклад, "Співробітники", "Номенклатура", "Необоротні активи"). Для ресурсів можуть бути вказані натуральні і вартісні параметри. Ієрархічна структура етапів може бути імпортована з Microsoft Project.
Лімітування, "фабрика платежів", Казначейство
Лімітування доступне в просторі трьох бюджетів: БДВ, БРГК, бюджету руху ресурсів. Ліміти визначаються в бюджетах на етапі планування і контролюються в документах "Резервування бюджету" і "Заявка на операцію". Підсистема "Централізоване казначейство" прикладного рішення "BAS Управління холдингом" організована відповідно до концепції "фабрики платежів" і забезпечує укрупнене і детальне планування грошових потоків, управління миттєвою і короткостроковою ліквідністю, дозволяє поєднувати централізовану і децентралізовану моделі управління грошовими коштами холдингу.
Централізоване управління закупівлями та управління договорами
Підсистема призначена для агрегування потреби в матеріальному забезпеченні бізнес-одиниць, автоматизації тендерних процедур, включно зі скорингом постачальників і тендерних пропозицій, контрактації, виконання централізованих закупівель і контролю за децентралізованими закупівлями.
Облік та звітність за МСФЗ
Прикладне рішення "BAS Управління холдингом" підтримує облік за МСФЗ в двох моделях: транзакційної і трансформаційної. Транзакційна модель обліку найефективніша, у разі ведення обліку за МСФЗ в тій же інформаційній системі, що і облік за НП(С)БО. Трансформаційний підхід рекомендується використовувати, якщо дані НП(С)БО передаються дочірніми і залежними підприємствами у вигляді форм збору даних.
Інтеграційні можливості
В "BAS Управління холдингом" можуть бути реалізовані сценарії інтеграції з використанням універсальних інтеграційних інструментів прикладного рішення, призначені для отримання даних як із зовнішніх інформаційних систем на платформі BAF, так і за допомогою стандартних OLE DB провайдерів з інших джерел.
Універсальні процеси
Підсистема призначена для регламентації процесів обробки звітності, маршрутів узгодження, бізнес-процесів обробки облікових документів. Можливості отримання даних із зовнішніх інформаційних систем і генерації нових об'єктів в них, доповнені функціями умовних переходів, очікування подій, таймаутів, автоматичного узгодження і відхилення об'єктів, розсилки повідомлень і нагадувань, дозволяють автоматизувати широкий спектр міжфункціональних і крос-системних бізнес-процесів.
Універсальна фінансова звітність
Система дозволяє скоротити час на подолання "останньої милі фінансової звітності" – від вихідних аналітичних таблиць в "BAS Управління холдингом" до відправлення споживачам звітності файлу, що містить не тільки форми звітності МСФЗ або бюджетної кампанії, але і їх детальний аналіз (часто званий MD&A).
Інструменти для управління ризиками
Система включає інструменти для управління ризиками (процентними, валютними, кредитними, податковими). Ці інструменти дозволяють організувати в компанії єдину систему управління ризиками, що включає:
  • процедури ідентифікації та попередньої оцінки довільних ризиків
  • функції планування контрольно-попереджувальних заходів для зниження можливого збитку і ймовірності реалізації ризикових подій
  • облік інцидентів та план реакції на них
  • наочні інструменти інтерпретації шкоди від ризиків в даних план-фактного аналізу
Підсистема має загальні аналітичні розрізи з підсистемою "Збалансована система показників", що дозволяє використовувати в компанії комплекс засобів підтримки прийняття рішень з урахуванням найбільш ймовірних ризиків і можливостей.
Бізнес-аналіз
Аналітичні засоби прикладного рішення дозволяють реалізувати багатошаровий аналіз накопиченої інформації від загальної картини до її детального подання. Продукт надає гнучкі засоби графічного поданням інформації, що аналізується, включаючи наочні дашборди і панелі індикаторів. Серед передових функцій бізнес-аналізу можна відзначити факторний аналіз, аналіз чутливості, моделювання "що, якщо?", зворотний розрахунок вихідних показників, оптимізацію цільового показника, можливість використання для аналізу не тільки даних поточної інформаційної бази, але і зовнішніх інформаційних баз. Аналітичні панелі (дашборди) можуть включати табличні аналітичні звіти, монітори ключових показників, діаграми, в тому числі "діаграму Ганта", "зведену таблицю бюджетування".
Основний функціонал
functional

Домовимося
про зустріч?

Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.

    Як нас знайти?
    Наша адреса: Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
    Як з нами зв'язатися?
      1
      /
      1