One Service
Дізнатися більше
Закупівлі
На сьогодні необхідним інструментом для управління закупівлями в організації є наявність спеціалізованого програмного продукту, який забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі та чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Почніть автоматизацію з найважливішого
Працюємо над викликами Вашого бізнесу на основі знань та багаторічного досвіду.
Типові ситуації, коли варто запровадити автоматизацію в закупівлях:
- Реєстрація умов роботи з постачальниками і контроль їх виконання;
- Планування і відображення закупівлі товарів від постачальників;
- Контролювання термінів постачання товарів;
- Аналізування причин відхилень і збоїв постачання;
- Ведення взаєморозрахунків з постачальниками;
- Облік і відображення витрачання грошових коштів і контролювання кредиторської заборгованості.
Найважливіше
One Service
Як автоматизація долає виклики бізнесу?
- Оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців;
- Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами постачання;
- Підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів;
- Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
- Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції та матеріалах;
- Наскрізний аналіз та встановлення взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
- Аналіз наслідків, до яких може призвести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може призвести недопоставка товарів або матеріалів);
- Планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
- Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, запропонованими умовами доставки, територіальними або іншим довільним ознаками та автоматичне формування замовлень для них;
- Складання графіків поставок і графіків платежів.
Переваги для бізнесу
Хто відчує переваги автоматизації?
Підрозділ із закупівель
Зрозумілу схему складання замовлення постачальникам; Інструменти визначення потреб у закупівлі номенклатури; Можливість аналізування комерційних пропозицій і прайс листів постачальників; Звіти, що дозволяють визначити більш вигідні пропозиції постачальників, для формування замовлення і укладення контрактів; Широкі можливості оформлення документів надходження, в залежності від прийнятої схеми обліку на підприємстві.
Бухглатерія та фінанси
Ведення обліку руху безготівкових і готівкових грошових коштів, взаєморозрахунків із постачальниками; Облік накладних і комерційних витрат у розрізі статей витрат, замовлень, напрямків діяльності і підрозділів, сегментів номенклатури та номенклатурних груп.
Переваги для бізнесу
One Service
One Service
Ви шукаєте найкращі рішення?
Заповніть цю форму і наш спеціаліст запропонує оптимальні рішення для Вашого підприємства
Безкоштовна консультація
Популярні продукти
Для виробництва ми радимо використовувати наступні продукти
BAS ERP є інноваційним рішенням для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств. Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого та середнього бізнесу і враховує специфіку обліку в Україні. Особливу увагу під час розробки було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, зокрема з технічно складним виробництвом.
Популярні продукти та рішення
Наші клієнти
Клієнти
One Service
Домовимося
про зустріч?
Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.
Як нас знайти?
Наша адреса:
Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
Як з нами зв'язатися?
1
/
1