One Service
Дізнатися більше
Ремонти
Ремонтне виробництво займає особливе місце у всій системі виробництва, оскільки від технічного стану устаткування й інших елементів основних фондів залежить успішна робота всього підприємства. Тому для забезпечення високопродуктивної роботи кожного підприємства необхідний постійний контроль за станом обладнання - технічний огляд, регулярне технічне обслуговування, налагодження і заміна зношених частин обладнання і т.д.
Коли необхідна автоматизація?
Працюємо над викликами Вашого бізнесу на основі знань та багаторічного досвіду.
- Проблеми з діагностикою обладнання і постійним наглядом за ним (зняття показань, заповнення агрегатних журналів має проводитися вчасно, а також записи про ремонт і стан устаткування повинні чітко відображати реальну картину);
- Неактуальна або зовсім відсутня інформація по обладнанню. А саме: старі і неактуальні креслення, відсутність історії нормативів, дефектів, оглядів і т.д.);
- Недостатній обсяг ресурсів для ремонту.
Найважливіше
One Service
Які є переваги для бізнесу?
Функціональність підсистеми дозволяє формувати графік ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження).
Підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об'єкти ремонту можуть бути пов'язані з виробничими робочими центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування. Для проведення ремонтних робіт можуть бути задіяні будь-які виробничі ресурси; виробництво може виконувати роботи для потреб ремонтів.
Основні інновації рішення і розвиток функціональності:
- Облік та ієрархічна класифікація об'єктів, що знаходяться в експлуатації;
- Моніторинг стану об'єктів експлуатації;
- Управління по видах ремонтів;
- Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів;
- Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної та виробничої діяльності;
- Формування повної вартості володіння об'єктами експлуатації.
Переваги для бізнесу
Хто отримає перевагу від автоматизації?
Головний механік, Головний енергетик
Облік обладнання і нормативів: збір та підтримка в актуальному стані інформації про обладнання підприємства, його характеристиках, нормативах ремонту і ТО, а також її надання іншим процесам; планування технічного обслуговування та ремонтів: забезпечення належного збереження обладнання в перспективний період, підтримання нормативного рівня його технічного стану і працездатності; управління персоналом: визначення чисельності необхідного ремонтного та експлуатаційного персоналу, задіяного у виконанні ТО та ремонтів.
КВПіА
Облік показників експлуатації для збору, зберігання та аналізу відомостей про технічний стан обладнання під час його експлуатації.
Відділ матеріально-технічного забезпечення (постачання)
Забезпечення потреби підприємств у запасних частинах (агрегатах, вузлах і деталях), матеріалах, інструментах та обладнанні.
Бухгалтерія
Управління документацією: консолідація та зберігання електронного архіву документів (креслень, схем та ін.), надання персоналу ремонтних служб оперативного доступу до необхідних у роботі документів та історії ремонтів обладнання; Аналіз ефективності використання активів підприємства і формування звітності різної цільової спрямованості.
accordion
Переваги для бізнесу
One Service
Ви шукаєте найкращі рішення?
Заповніть цю форму і наш спеціаліст запропонує оптимальні рішення для Вашого підприємства
Безкоштовна консультація
Популярні продукти
Для виробництва ми радимо використовувати наступні продукти
BAS ERP є інноваційним рішенням для побудови комплексних інформаційних систем управління діяльністю багатопрофільних підприємств. Рішення розроблено з урахуванням кращих практик автоматизації великого та середнього бізнесу і враховує специфіку обліку в Україні. Особливу увагу під час розробки було приділено реалізації функціональних можливостей, затребуваних великими підприємствами різних напрямків діяльності, зокрема з технічно складним виробництвом.
Популярні продукти та рішення
Наші клієнти
Клієнти
One Service
Домовимося
про зустріч?
Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.
Як нас знайти?
Наша адреса:
Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
Як з нами зв'язатися?
1
/
1