One Service
Дізнатися більше

Ремонти

Ремонтне виробництво займає особливе місце у всій системі виробництва, оскільки від технічного стану устаткування й інших елементів основних фондів залежить успішна робота всього підприємства. Тому для забезпечення високопродуктивної роботи кожного підприємства необхідний постійний контроль за станом обладнання - технічний огляд, регулярне технічне обслуговування, налагодження і заміна зношених частин обладнання і т.д.

Коли необхідна автоматизація?

Працюємо над викликами Вашого бізнесу на основі знань та багаторічного досвіду.
  • Проблеми з діагностикою обладнання і постійним наглядом за ним (зняття показань, заповнення агрегатних журналів має проводитися вчасно, а також записи про ремонт і стан устаткування повинні чітко відображати реальну картину);
  • Неактуальна або зовсім відсутня інформація по обладнанню. А саме: старі і неактуальні креслення, відсутність історії нормативів, дефектів, оглядів і т.д.);
  • Недостатній обсяг ресурсів для ремонту.
Виробництво
Найважливіше
One Service
Виробництво Виробництво Виробництво Виробництво

Які є переваги для бізнесу?

Функціональність підсистеми дозволяє формувати графік ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження).

Підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об'єкти ремонту можуть бути пов'язані з виробничими робочими центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування. Для проведення ремонтних робіт можуть бути задіяні будь-які виробничі ресурси; виробництво може виконувати роботи для потреб ремонтів.

Основні інновації рішення і розвиток функціональності:

  • Облік та ієрархічна класифікація об'єктів, що знаходяться в експлуатації;
  • Моніторинг стану об'єктів експлуатації;
  • Управління по видах ремонтів;
  • Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів;
  • Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної та виробничої діяльності;
  • Формування повної вартості володіння об'єктами експлуатації.
Переваги для бізнесу

Хто отримає перевагу від автоматизації?

Головний механік, Головний енергетик
Облік обладнання і нормативів: збір та підтримка в актуальному стані інформації про обладнання підприємства, його характеристиках, нормативах ремонту і ТО, а також її надання іншим процесам; планування технічного обслуговування та ремонтів: забезпечення належного збереження обладнання в перспективний період, підтримання нормативного рівня його технічного стану і працездатності; управління персоналом: визначення чисельності необхідного ремонтного та експлуатаційного персоналу, задіяного у виконанні ТО та ремонтів.
КВПіА
Облік показників експлуатації для збору, зберігання та аналізу відомостей про технічний стан обладнання під час його експлуатації.
Відділ матеріально-технічного забезпечення (постачання)
Забезпечення потреби підприємств у запасних частинах (агрегатах, вузлах і деталях), матеріалах, інструментах та обладнанні.
Бухгалтерія
Управління документацією: консолідація та зберігання електронного архіву документів (креслень, схем та ін.), надання персоналу ремонтних служб оперативного доступу до необхідних у роботі документів та історії ремонтів обладнання; Аналіз ефективності використання активів підприємства і формування звітності різної цільової спрямованості.
accordion
Переваги для бізнесу
One Service

Ви шукаєте найкращі рішення?

Заповніть цю форму і наш спеціаліст запропонує оптимальні рішення для Вашого підприємства

    Розмір компанії *
    • Менше 5 працівників
    • 5-20 працівників
    • 20-50 працівників
    • 50-250 працівників
    • Більше 250 працівників
    Паперова промисловість
    • Деревообробна галузь
    • Продаж та обслуговування автомобілів і спецтехніки
    • Будівництво та нерухомість
    • Металообробна промисловість
    • Роздрібна та інтернет-торгівля
    • Виробництво будівельних матеріалів
    * - поля обов'язкові до заповнення
    Безкоштовна консультація

    Наші клієнти

    Виробництво
    Виробництво
    Виробництво
    Виробництво
    Клієнти
    One Service

    Домовимося
    про зустріч?

    Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.

      Як нас знайти?
      Наша адреса: Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
      Як з нами зв'язатися?
        1
        /
        1