CRM і Маркетинг
Почніть автоматизацію з найважливішого
Багато українських компаній все ще ведуть облік покупців в Excel або інших офісних програмах. Причому у деяких з них навіть немає єдиної клієнтської бази. Співробітники підприємства ведуть облік самостійно і можуть в будь-який момент «піти» разом із замовниками. Процес продажу також ніяк не контролюється. Такий підхід дуже часто призводить до проблем в бізнесі у вигляді втрати покупців і прибутку.
Саме тому найчастіша причина впровадження систем CRM - стрімко збільшується потік клієнтів, менеджери не встигають справлятися з ростом кількості заявок, забувають дзвонити потенційним покупцям і втрачають замовлення. На певному етапі така ситуація може виникнути у представників малого, середнього та великого бізнесу. Щоб утримати існуючих і нових клієнтів, доводиться шукати ефективні інструменти автоматизації. А разом з тим оптимізувати внутрішні процеси і працювати над підвищенням продуктивності співробітників.
Справитися з цими завданнями допоможе автоматизована система управління відносинами з клієнтами. Впровадження такого продукту необхідно будь-якій компанії, що має відділ продажів і прагне:
- Збільшити потік клієнтів і їх лояльність;
- Створити стандартизовану базу клієнтів і контрагентів;
- Скоротити час обробки замовлень і підвищити якість роботи з покупцями;
- Ефективно і своєчасно контролювати діяльність відділу продажів;
- Отримувати статистику по замовленнях і аналізувати ефективність роботи з лідами;
- Збільшити продаж та планування прибутку.
Які є переваги для бізнесу?
Підсистема CRM - це рішення, призначене для управління роботою з наявними та потенційними замовниками, об'єднує всі необхідні інструменти для роботи з клієнтами і збільшення продажів:
- Ведення клієнтської бази;
- Прийом декількох потоків лідів;
- Збір відомостей про покупців;
- Автоматизація роботи відділу продажів;
- Автоматизація бізнес-процесів (воронки продажів);
- Контроль діяльності продавців і менеджерів;
- Планування та оптимізації часу роботи співробітників;
- Управління угодами і договорами;
- Автоматизація програм лояльності;
- Аналіз цільової аудиторії.
Хто відчує перевагу у впровадженні CRM?
Впровадження систем CRM і автоматизація пов'язаних з клієнтами бізнес-процесів, дозволяє істотно підвищити прибуток компанії. Використання таких продуктів має й інші плюси, в тому числі:
- Раціональний розподіл трудових ресурсів;
- Економія часу на виконання кожної заявки;
- Максимальна прозорість роботи відділу продажів;
- Контроль виконання замовлень і діяльності співробітників;
- Можливість обліку і аналізу руху замовлень;
- Зручність планування і можливість прогнозування виручки;
- Наявність єдиної бази покупців і контрагентів;
- Підвищення лояльності клієнтів.
Застосування CRM-системи для управління продажами забезпечує швидку зворотний зв'язок - клієнтська заявка відразу ж прямує на обробку, а менеджер максимально оперативно зв'язується з покупцем. Отже, клієнт не встигає передумати до надходження зворотного дзвінка.
При цьому продавці можуть ефективно працювати як з новими, так і з існуючими замовниками. Запускаючи картку клієнта, вони отримують максимально повну інформацію про попередні взаємодіях.
Ви шукаєте найкращі рішення?
Популярні продукти
Наші клієнти
Домовимося
про зустріч?