One Service
Дізнатися більше

CRM і Маркетинг

Найчастіше для ведення клієнтської бази підприємства користуються простими рішеннями у вигляді онлайн-документів або офісних додатків. Альтернативою їх використання є впровадження системи CRM. Це рішення дозволяє збільшити швидкість обробки заявок, знизити витрати і підвищити прибуток компанії.

Почніть автоматизацію з найважливішого

Працюємо над викликами Вашого бізнесу на основі знань та багаторічного досвіду.

Багато українських компаній все ще ведуть облік покупців в Excel або інших офісних програмах. Причому у деяких з них навіть немає єдиної клієнтської бази. Співробітники підприємства ведуть облік самостійно і можуть в будь-який момент «піти» разом із замовниками. Процес продажу також ніяк не контролюється. Такий підхід дуже часто призводить до проблем в бізнесі у вигляді втрати покупців і прибутку.

Саме тому найчастіша причина впровадження систем CRM - стрімко збільшується потік клієнтів, менеджери не встигають справлятися з ростом кількості заявок, забувають дзвонити потенційним покупцям і втрачають замовлення. На певному етапі така ситуація може виникнути у представників малого, середнього та великого бізнесу. Щоб утримати існуючих і нових клієнтів, доводиться шукати ефективні інструменти автоматизації. А разом з тим оптимізувати внутрішні процеси і працювати над підвищенням продуктивності співробітників.

Справитися з цими завданнями допоможе автоматизована система управління відносинами з клієнтами. Впровадження такого продукту необхідно будь-якій компанії, що має відділ продажів і прагне:

  • Збільшити потік клієнтів і їх лояльність;
  • Створити стандартизовану базу клієнтів і контрагентів;
  • Скоротити час обробки замовлень і підвищити якість роботи з покупцями;
  • Ефективно і своєчасно контролювати діяльність відділу продажів;
  • Отримувати статистику по замовленнях і аналізувати ефективність роботи з лідами;
  • Збільшити продаж та планування прибутку.
Виробництво
Найважливіше
One Service
Виробництво Виробництво Виробництво Виробництво

Які є переваги для бізнесу?

Підсистема CRM - це рішення, призначене для управління роботою з наявними та потенційними замовниками, об'єднує всі необхідні інструменти для роботи з клієнтами і збільшення продажів:

  • Ведення клієнтської бази;
  • Прийом декількох потоків лідів;
  • Збір відомостей про покупців;
  • Автоматизація роботи відділу продажів;
  • Автоматизація бізнес-процесів (воронки продажів);
  • Контроль діяльності продавців і менеджерів;
  • Планування та оптимізації часу роботи співробітників;
  • Управління угодами і договорами;
  • Автоматизація програм лояльності;
  • Аналіз цільової аудиторії.
Переваги для бізнесу

Хто відчує перевагу у впровадженні CRM?

Впровадження систем CRM і автоматизація пов'язаних з клієнтами бізнес-процесів, дозволяє істотно підвищити прибуток компанії. Використання таких продуктів має й інші плюси, в тому числі:

  • Раціональний розподіл трудових ресурсів;
  • Економія часу на виконання кожної заявки;
  • Максимальна прозорість роботи відділу продажів;
  • Контроль виконання замовлень і діяльності співробітників;
  • Можливість обліку і аналізу руху замовлень;
  • Зручність планування і можливість прогнозування виручки;
  • Наявність єдиної бази покупців і контрагентів;
  • Підвищення лояльності клієнтів.

Застосування CRM-системи для управління продажами забезпечує швидку зворотний зв'язок - клієнтська заявка відразу ж прямує на обробку, а менеджер максимально оперативно зв'язується з покупцем. Отже, клієнт не встигає передумати до надходження зворотного дзвінка.

При цьому продавці можуть ефективно працювати як з новими, так і з існуючими замовниками. Запускаючи картку клієнта, вони отримують максимально повну інформацію про попередні взаємодіях.

Переваги для бізнесу
One Service

Ви шукаєте найкращі рішення?

Заповніть цю форму і наш спеціаліст запропонує оптимальні рішення для Вашого підприємства

    Розмір компанії *
    • Менше 5 працівників
    • 5-20 працівників
    • 20-50 працівників
    • 50-250 працівників
    • Більше 250 працівників
    Паперова промисловість
    • Деревообробна галузь
    • Продаж та обслуговування автомобілів і спецтехніки
    • Будівництво та нерухомість
    • Металообробна промисловість
    • Роздрібна та інтернет-торгівля
    • Виробництво будівельних матеріалів
    * - поля обов'язкові до заповнення
    Безкоштовна консультація

    Наші клієнти

    Виробництво
    Виробництво
    Виробництво
    Виробництво
    Клієнти
    One Service

    Домовимося
    про зустріч?

    Наш спеціаліст зв'яжеться з Вами для уточнення часу та формату зустрічі, офлайн чи онлайн.

      Як нас знайти?
      Наша адреса: Україна, Львів, вул. Шолом-Алейхема, 12
      Як з нами зв'язатися?
        1
        /
        1